van stadskind naar buitenkind - Reisverslagen van monique,remmy en kids van baten - WaarBenJij.nu van stadskind naar buitenkind - Reisverslagen van monique,remmy en kids van baten - WaarBenJij.nu

van stadskind naar buitenkind

Wij gaan met onze 4 kinderen voor 11 maanden naar Frankrijk, om daar te passen op het huis van onze vrienden Neil & Jennifer en hun kinderen, te zorgen voor hun 3 schaapjes, kippen en de grote tuin. Van midden in de stad wonen, gaan wij naar in de natuur wonen. 's Nachts is het er nog echt donker, 's ochtends wordt je wakker met een vogelconcert en de lucht is er nog superschoon. Heel wat anders dan wonen in de binnenstad!

29 Juni 2014

Afronden

10 Juni 2014

Laatste dagje zonder Rembrand

03 April 2014

Twee weken met de meiden

12 Februari 2014

Winter in de Creuse

05 Januari 2014

De balans opmaken
monique,remmy en kids

Wij zijn een avontuurlijk gezin van 6 personen, die veel van de natuur en reizen houden. Ons gezin bestaat uit: Leandra van 11, gevoelig, zorgzaam en fantasierijk, houdt er van om te verdrinken in een goed boek, klimt graag in bomen en schopt net als haar ouders graag tegen de regeltjes aan. Quinn van 8, heerlijk eigenwijs, vol verhalen, stiekem heel aanhankelijk (niet laten merken natuurlijk, want dat is niet cool), leest ook alles wat los en vast zit, intens in zijn emoties, graag het laatste woord en vol fantasie. Micah van 5, supereigenwijs, doet lekker waar hij zelf zin in heeft, hangt vaak de clown (of de piraat!) uit, kletst mensen de oren van het hoofd en is nooit uitgepraat. Ilana van 0, heerlijke mollige blije baby, die geniet van borstvoeding en gedragen worden in de doek. Als wij plezier hebben en heel veel lachen, heeft zij ook plezier! Helemaal verliefd op grote broers en zus. Monique (dat ben ik) van 36, sociaal dier, lekker eigengereid, out-of-the-box, doe niet mee met de gevestigde orde, denk in mogelijkheden en niet in beperkingen en blijf in mijn hart altijd een kind. Probeer zo veel mogelijk zelf na te denken en neem niet alles zo maar aan. Rembrand, 39 jaar, ook lekker eigenwijs, zoekt zijn eigen weg door het leven en volgt zijn eigen "waarheden", laat zich niet te snel gek maken, is liefdevol en geduldig en een toegewijde papa.