Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van monique,remmy en kids baten - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van monique,remmy en kids baten - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg monique,remmy en kids

27 Juli 2013 | Nederland, Woerden

In de 2 weken dat Rembrand met de jongens in Schotland zat, heb ik
-met fantastische hulp!- het huis zo leeg mogelijk gemaakt. Spullen naar de kringloop en het stadserf, mensen blij gemaakt via gratisoptehalen.nl en een hele hoop uitgezocht en ingepakt. Maandag komt er ook nog een kijker voor het huis, dus de motivatie om het zo netjes en geordend mogelijk te maken is groot. De schuur is klaar nu, de jongens hun slaapkamer, de keuken en de badkamer ook. Vandaag samen met Leandra verder haar slaapkamer aangepakt. Het is wel een beetje minder dat telkens als je weer een ruimte leegmaakt, de huiskamer zich meteen weer vult met rommel. Maar ja, stap voor stap komen we er wel. En ik heb gemerkt als je maar gewoon gaat aanpakken, dan kom je er wel en de hulp die ik krijg en heb gekregen heeft mij super geholpen om door de bomen het bos weer te zien! Dankjulliewel allemaal!

Steeds meer komt nu ook het onvermijdelijke afscheid van alle lieve mensen die wij om ons heen verzameld hebben in beeld. Van sommige lieve vrienden hebben we al afscheid genomen. Sommigen zullen ons komen opzoeken in Frankrijk en van anderen weten we niet wanneer we ze weer zullen zien. Gelukkig is er Skype! Leandra heeft het helemaal gevonden en zelfs Ilana wordt laaiend enthousiast als ze naar broertjes voor de webcam in Schotland ziet! Gelukkig komen ze aanstaande dinsdag weer thuis, we hebben ze allemaal onwijs gemist.

Nog even een paar dagen de schouders eronder en dan gaan we vertrekken naar Frankrijk, we hebben er zin in!

monique,remmy en kids

Wij zijn een avontuurlijk gezin van 6 personen, die veel van de natuur en reizen houden. Ons gezin bestaat uit: Leandra van 11, gevoelig, zorgzaam en fantasierijk, houdt er van om te verdrinken in een goed boek, klimt graag in bomen en schopt net als haar ouders graag tegen de regeltjes aan. Quinn van 8, heerlijk eigenwijs, vol verhalen, stiekem heel aanhankelijk (niet laten merken natuurlijk, want dat is niet cool), leest ook alles wat los en vast zit, intens in zijn emoties, graag het laatste woord en vol fantasie. Micah van 5, supereigenwijs, doet lekker waar hij zelf zin in heeft, hangt vaak de clown (of de piraat!) uit, kletst mensen de oren van het hoofd en is nooit uitgepraat. Ilana van 0, heerlijke mollige blije baby, die geniet van borstvoeding en gedragen worden in de doek. Als wij plezier hebben en heel veel lachen, heeft zij ook plezier! Helemaal verliefd op grote broers en zus. Monique (dat ben ik) van 36, sociaal dier, lekker eigengereid, out-of-the-box, doe niet mee met de gevestigde orde, denk in mogelijkheden en niet in beperkingen en blijf in mijn hart altijd een kind. Probeer zo veel mogelijk zelf na te denken en neem niet alles zo maar aan. Rembrand, 39 jaar, ook lekker eigenwijs, zoekt zijn eigen weg door het leven en volgt zijn eigen "waarheden", laat zich niet te snel gek maken, is liefdevol en geduldig en een toegewijde papa.

Actief sinds 20 Maart 2010